Josefin kunde inte komma på gryningsyogan i söndags så vi fixade en egen liten yogastund på tu man hand. Vi missade dock soluppgången med en minut men what ever. Universum bryr sig inte. Men det föddes en väldigt bra idé tyckte vi! Varför ska man plåga sig och Gryningsyoga så himla tidigt? Hur vore det att gryningsyoga på hösten kanske? Söndagen den 3 oktober 2026 går solen upp klockan 07:14 här i Höllviken och det är ju lite mer rimligt än 04:26 som nu :-) Vad tycker du?

  1. Ja 👏 höst gryningsyoga – underbart. Men det går inte utesluta sommar gryningsyogan 🧘🥰🧘❤️

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.